Vše o nákupu
Nákup v internetovém obchodě
- Vyberte si žádaný zboží, případně se přihlaste do systému
- Pokud máte o produkt zájem, klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
- Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat produkty. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
- Zvolte způsob dopravy a platby
- Pokud vám nejde zvolit způsob dopravy máte v košíku svíčku, kterou má již někdo v rezervaci a čeká na uhrazení. Bohužel už nelze koupit.
- Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky).
- Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
- Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš e-mail obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
- Vaše zboží Vám bude doručen na základě dodací lhůty.
Doprava zásilek
Dopravu zajišťuje kurýrní společnost Zásilkovna a Česká pošta. Zásilky lze odeslat na odběrná místa Zásilkovny, České pošta nebo doručit na adresu. Zásilka je odeslána do 24 od přijetí platby.
Platba za objednávku
Platbu za objednané zboží je možné provést na bankovní účet 3210278012/3030 .
Osobní odběr není možný!
Informace o produktech
Produkty na eshopu obsahují informace jako je obrázek, popis, parametry.
Svíčky jsou vyráběny z kvalitního parafínu s obsahem max. 5% oleje. Nejsou parfémované. Svíčky nepokládejte na hořlavý podklad, nenechávejte hořet bez dozoru. Před zapálením vyndejte z celofánového sáčku a odstraňte zlatou podložku. Svíčky jsou vyráběny ručně a každá je originál. Vždy je od každé jen jeden kus.
V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.
Pojištění zboží
Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.
Vrácení zboží
Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Sledování zásilek
O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný email. Při předání zásilky přepravní službě je na email odesíláno sledovací číslo s linkem na sledování zásilky.
Reklamace zboží
Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 24 měsíců od zakoupení zboží. V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formulář na Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.